Cserepes gyertya

Anyagok:
cserép
száraz termések, gyümölcsök
színes papír
méhviasz lap/kész gyertya
kanóc
hungarocell/tűzőhab
ragasztó(pisztoly)
tűzhető bogyó
Ez egy közös munka. Együtt készítettük a férjem kisöcsével.
Fogtunk egy cserepet(amit le is festhettünk volna, de mi natúran hagytuk), és amíg ő feltekerte a méhviaszt, addig én vágtam egy darab hungarocellt, amit bele szorítottam a cserépbe.
A közepén kivájtam, odakerült a gyertya, aminek az aljába egy darabka drótot is tűztem, hogy biztosabban álljon.
Majd míg Miki kigondolta a díszítést, addig én egy vastagabb zöld papírból kivágtam egy akkora csillagot, ami lefedte a cserép tetejét, hogy eltakarja a fehérséget. A közepén kivágtam a csillagot, és áthúztam a gyertyán.
Végül feltűzködtük és ragasztottuk a díszeket. Párat az oldalára is.
Ha pl. a csillagot kihagyjuk, és lefejtjük a hungarocellt, vagy tűzőhabot használunk, akkor máris kevésbé karácsonyi. Vagy szísesebb terméseket, stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése